Min kusin Lisa fyllde år och förra året åkte vi till bakken, men i år blev det Tivoli :)
Det var jätte dyrt för att Lilly skulle få åka ett åk bara för hon var ett par månader för gammal för gränsen att åka gratis, så jag och Pascal gjorde en liten fuling.

Efter vi tagit farväl av Semlan så hade vi bara en mysig kväll ihop på stranden med hundarna .
Hundarna hade varit hos mina föräldrar under tiden vi var hos veterinären så när vi hämtade dom så passade vi på att ge Lilly vår present som vi köpt i USA.

Sista dagen med Semlan 💗

Vi kom hem en onsdag och vi var så glada att vi tog ledigt resten av veckan också :)
Framförallt för att spendera tid med hundarna

Dagen vi skulle flyga hem så hade vi en halvdag med shopping och lunch som var sååå god men så dyr..

Sista dagen spenderades på Angel Island och Alcatraz.
På kvällen tog vi en drink ute och käkade på en jätte god pizza restutang.

Strosade runt i SF på dagen.

På Kvällen åkte vi till Emmas kompis och grillade i deras superfina innergård.

När vi kom fram till SF, checkat in och var på väg för att strosa så insåg Pascal att han glömt sina helt nya Ray bans i hyrbilen vi lämnat innan.. Tur hittade vi dom och sen fick vi en lunch själva och mös lite. Sen på kvällen åt vi på stinking rose... Bara massa vitlök, vi luktade gott efter det.
Avslutade med minigolf inomhus.

Vi tog vårt pick och pack för att köra till San Fransisco.
Srannade på ett ställe för lite mat men det visade sig vara super gott och mysigt och bra priser. Älskar när man spontant hamnar på sånna ställen.

Fick även bidler på mina prinsar som firar påsk hos Anna och Kristoffer.

Planen var att åka till universal studious, men innan dess så skulle jag och tjejerna åka till target för lite shpping. Jag vaknade i panik kl 7 av att jag glömt sätta på mitt larm så när jag sträcker mig över Pascal för att ta telefonen och göra det så tar han den från mig.. Jag bara "jag måste sätta larm" Han sa att det behövde jag inte alls. Jag trodde han snacka i sömnen men han var stensäker på sin sak så jag somnade om i tron på att han var medvetande haha. När jag vaknade av hans lite sen satta larm så sa han att vi inte skulle till target utan till ett annat ställe innan vi skulle iväg till Universal studios.  Jag trodde vi skulle shoppa ihop på ett annat ställe, men efter 1 timmes körning så sa han att vi inte skulle med dom andra idag.. Jag blev väldigt chockad och tänkte ojoj vad har han nu hittat på.. Till slut såg jag en massa disneDland skyltar men jag trodde inte det var sant först vi parkerat i ett Disney parkeringshus.
Han hade planerat detta långt i förväg att vi skulle dit och detta är en av mina högsta drömmat att få åka dit igen (Fast jag varit i Paris)
Jag levde som en prinsessa hela dagen och vi gjorde allt jag ville, åt allt gott och så köpte han en super fin tröja till mig och han själv haha :D
Detta var den bästa dagen på hela resan.

Det var ett heldags projekt att kolla på Hollywoodskylten men det var en önskan i gänget så det fick bli så. Men efter stack vi till Emils kusin Sandra som bor i Venice beach och så tog vi en tur på stranden och sen åt mat på en jätte god restaurang och inte alls dyrt (Mycket stort plus). Vi gick sen tillbaka till Sandras poolområde och satt vid brasan, drack lite gott och snacka.

Vi dukade upp fint med ballonger och massa god frukost eftersom det var Amelies födelsedag, vi väckte henne med en sång.
Vi åkte in till Berevly Hills för att äta på cheesekake faktory eftersom vi hade våra diadem på oss så fick Amelie en sång och glass av personalen.
Hem sen för lite jacuzzi och beerpong.
Vi åkte sen till en bar där Emma blev rätt full och vi kom på en ramsa om att vi gillade fylle Emma och när vi kör den så faller hon pladask ner på marken. HAHA det var det roligaste på länge.

Festivalen var slut och vi skulle bege oss till Los Angeles.
Vi spenderade hela dagen i bilen och när vi kom fram hade vi bestämt oss för att laga mat (eftersom vi hade hyrt ett hus) och dricka lite gott och se GOT. Men det funkade såklart inte :/
Jag och Pascal begav oss på jakt efter dricka och lite saker inför Amelies födelsedag.

Dag 3 på Coachella.
Idag spelade Dillion Francis och han var överlägset den bästa på hela festivalen.
J. balvin spelade samma dag och han var också bra.

Började dagen med en promenad faktiskt :)

Dag 2 på Coachella.

Det var en lång körning till Palm springs och vi blev faktiskt rätt sena till första dagen på Coachella. Men vi bytte om snabbt och tog oss till festivalen, det blev inget jätte långt besök men vi fick kolla runt och se lite djs.

Ett besök till Grand Canyon stod på schemat. Sist jag var där så svettades jag och kunde gå runt i shorts och bikini överdel men denna gången fick vi ta på oss allt vi hade och köpa en varm dryck... Men det är super fint där och vi hade det mysigt.
På kvällen gjorde vi oss i ordning för att gå ut i Las Vegas och se Zedd, vi hade bara några biljetter men de löste sig galant och vi fick skippa den vanliga lååååånga kön och sen tog vi oss in på Vip området så man stod super nära och kunde verkligen se Zedds ansikte. Han var sååå bra.

Började dagen på en outlet, vi hittade ändå lite det vi ville.
Häng vid poolen.
Åt på Italiensk restaurang på kvällen.

Vi var taggade första dagen i Las Vegas. Det var super god frukost med vy över the strip och en bellini till det. Vi strosade runt hela dagen och på kvällen åt vi på the hooters. In på natten blev det spel.

Blev väckt av massa "fina" bilder på morgonen när det var dags att vakna och bege sig till köpenhamn flygplats.
Vi firade med lite bubbel påvägen såklart ;)
Dock hade vi otur när vi skulle byta flyg i LA, Billy och Nina blev fast i säkerhets kontrollen och var borta i över en timme så vi missade vårt nästa flyg.. När vi var framme så blev det ett dopp i poolen innan vi skulle sova.

Vi hade en mysdag med hundarna innan vi skulle lämna iväg dom för att vara ifrån dom i 2,5 vecka..

Soffhäng med hundarna.
Skogen och lek i hänget med hundarna.
På kvällen gick vi ut och åt med Pascals föräldrar.
Bra start på semstern.

ÄNTLIGEN SEMESTER

2 dagar kvar till semester!!!

Underbart väder, så jag stack hem till mina föräldrar och händge i trädgården.
När Pascal hade slutat så åkte vi till pålsjö för en promenad.
Under kvällen blev det städa oc fixa :)

3 dagar kvar till semester!! Det firar vi med ett benpass ;)

Pascal tog Winston på lunchen och Martina tog Hamilton så jag kunde köra på idag på jobb.
Sen blev det ett intensivt allround pass :)

Det är hele galet vad mycket som ska fixas nu innan USA..
Träna.
Flytta ut ur Pascals lägenhet.
Handla och Packa inför USA.