Första skoldagen på länge och det var som tur efter lunch, så tog en skön promenad på morgonen med Hamme.
Sov typ halva lektionen dock...
Var så taggad på kvällen inför min riktigt träningsdag, började med grith och tror jag tog i liiite för mkt för skulle köra dans sen men va helt slut, framför allt i ryggen som är lite knas just nu så kunde inte dansa ordentligt haha. Men körde lite på bandet och mage istället. Efter bjöd Peter på kvällsmat och så åkte vi på ett miniäventyr :)

Började min söndag med lite "spa", färgade utväxten, ögonbrynen, hade fot och ansiktsmask. På eftermiddagen körde jag ett pass på sats, va mitt första på läänge så jag tog de ganska lugnt, sen körde han mig till mina föräldrar för vi skulle iväg och köpa en dammsugare.
Ät fortfrande inte helt i rutin med att sova i tid så blev ett telefonsamtal som varade i timmar. :)

Sjukt att kunna längta till jobb, men kände ja behövde de haha. Vi hade extremt mycket att göra, sålde mer än vanligt i vår bar, men vi löste de galant :) På kvällen hämtade Calle mig och vi köpte pizza och hade filmkväll, precis vad man behövde :)

Jag mådde riktigt kasst under dagen, men ville hellre va hos föräldrarna så mamma hämtade mig vid 2 försökte komma på något jag kunde äta och tillslut fick ja i mig makaroner, mådde genast mycket bättre efter de. Stannade och plugga tills vi skulle äta kvällsmat och så kollde vi på "på spåret" ( deras favvo) och sen på Shindlers list.
Efter detta var jag sååå rastlös och kände att jag behövde se liiiiiite folk så stack till bowlingen en stund bara för att få känna mig lite som människa igen :)

Mamma hämtade mig på knutpunkten och körde direkt hem till dom, jag däckade direkt i soffan och sov där hela dagen. Dagen därpå var jag helt umattad över resan och att jag var sjuk, kunde inte ens gå till skolan så dåligt so jag mådde utan sov ända fram till 19 på kvällen haha, de va sjukt deprimerande men välbehövligt. Tyvärr var jag jelagd och kunde inte somna först 3.30.

Sista dagen började vi dagen med en vaniljlatte i solen och bara mös sen stack vi till stranden. Vi var fortfarande helt döda så det var soft att bara ligga och sova lite :)
På eftermiddagen så blev det vår sista måltid, vi satt på en restaurang mitt emot vårt boende och åt super god mat och drack varm choklad tills jag skulle ta uber mot flygplatsen.

Efter en intensiv helg så var det måndag igen, jag var lite sjuk så jag passade på att bara vila när Martina hade några lektioner.
Blev en riktigt lugn kväll med mat och mys

Vi började dagen med super god frukost, cappucino, mimosa och pannkakor. Sen körde vi en liten båttur idag igen, med vin och en till i sällskapet och man bara sitter och njuter av utsikten.
På eftermiddagen va vi bjudna till dom vi åt middag igår med för hemlagad middag och kolla på semifinalen på NFL, vi hade sjukt roligt och avslutade kvällen på en enorm sportbar, ännu en oslagbar kväll :)

Vi åkte till Fort Lauderdale, för att besöka en vän, vi va ute med hans båt, drack vin och fick se alla lyxhusen vid vattnet och alla löjligt dyra båtar. Sen tog vi en titt förbi Karlssons hem och han va faktiskt hemma och bjöd in oss, men vi hann inte stanna :(
På kvällen åkte vi till en Italiensk restaurang med hans vänner och hade riktigt mysig kväll med goda drinkar och mat.

Fredag, bakis häng på stranden, ett besök till Wynwood Walls och allmän lugn kväll med pizza på kvällen :)

Denna dagen spenderade vi på stranden med god musik, frukter och bad!
På kvällen fixade vi oss till lite för middag på en restaurang vid havet, kyparen blev helt förfärad när jag bad om ketchup till min pasta haha.
Senare drog vi vidare till Mango för drinkar samtidigt som personalen erbjöd riktigt bra underhållning med olika danser. Sen skulle vi bara ta en till drink på något "fancy" ställe men de slutade inte där och heller inte på nästa klubb som va mer att vi dansa och drack drinkar, utan de slutade med pizza 7 på morgonen..

Första dagen i Miami så hade Martina skola hela dagen, men de gjorde mig inget utan jag hade laddat ner lite podcast och låg på stranden hela dagen och bara vila. Tog en sen lunch med lite sushi efter innan ja mötte upp Martina.
På kvällen gick vi till Lincoln road och åt middag på en italiensk restaurang, sen från ingenstans kom de förbi en man och bara börja måla av mig. Han va speciell men trevlig ;)

Det var en lång resa till Miami med hade sällskap så det underlättade en del. När jag kom fram möttes jag av bästa Martina och jag checkade in lite snabbt och sen blev de vin direkt ;)
Efter ett glas drog vi till en hiphop klubb och fick massa drinkar och bra musik :)

Adios Suecia and Hello Miami!!

Var ledig idag så jag hade mysdag med min hund, packade, växla pengar, tog en promenad med Jessica, lämnade hunden hos föräldrarna och körde ett danspass :)

Lördag var också jobb med Ullis, vi hade lugnt på dagen med betydligt mer på kvällen, det var som en sommardag. Underbar stämning med massa folk och bra stämmning, dock längtade jag tills jag slutat för då hade vi vinkväll hemma hos Sarah :)

Det blev en lugn jobbdag med Ullis, så pass lugnt att jag fick gå av 18.00. Passade mig bra då jag var lite sjuk och skulle ha myskväll med Linda :)

Efter mitt boxpass med Alden så stack jag hem till Danne för att kolla fotboll med honom och Robin.

Första dagen i skolan, va rätt så chill och exra kul att träffa kompisarna. Efter jag slutat stack jag till LInda och så tog vi en promenad med hundarna :)
På kvällen körde jag och Alden ett riktigt bra benpass.

Idag bokade jag resa till MIAMI!!!!!!
Firade med latino musik och sommarkläder ;)

Uppe tidigt idag igen, för vi alla skulle käka frukost innan Saluten. Var roligt på saluten men kan säga att ja somnade också ett x antal gånger då vi satt där 10-15:30. Efter så tog ja en dusch, mös i sängen innan jag och en kompis handla på donken (ja igen..) och kollade på titanic.

Sova fick man inte göra länge, stack till Saluten med kompisar och glodde ett tag, sen drog ja hem och käkade med Martina som sovit över och chilalde hemma hos mig istället.
På eftermiddagen ville bäck att ja skulle komma och chilla hos Danne tills vi båda skulle iväg. Hade så rolgit så ja åkte hem om, ut med hunden, tillbaka sen och tänkte vara där tills jag egentligen skulle ner till stan för att möta upp Martina men hon hann inte ner så ja stanna kvar och förfestade med quiz och sen ner till nattkatten för massa god dricka och dans. Hade så roligt tills vi kom till sirocco där det var stendött, men vi stack ganska snabbt till donken, köpte med en massa hem till danne och käkade där hela gänget som överlevt så långt.

Röd dag. Började med frukost från bageriet och lite mys. På eftermiddagen tog jag och Bäck en långtur med Hamilton.
På kvällen kom Martina och Fanny hem till mig, vi drack vin och sen bowlade vi lite efter stägning och de va Fannys första gång så de var extra roligt. Vi stack hem till mig, vinade lite till och dansade för att sen ta oss ner till stan för drinkar och ännu mer dans.

Jag och mamma gjorde lite äranden, bla polisen, Ängelholm och ikea, mysig dag ihop.
På kvällen körde jag och Alden box, de va tufft men inte de värsta passet som tur va då jag skulle köra gym med Peter sen. Efter beställde vi pizza och kollade en tråkig film enligt mig men rolig enligt honom..

Denna onsdag så tog jag och Martina en långtur med hundarna, sen stack vi hem till mig för mat och kaffe :)
Senare mot kvällen körde jag disco,överkropp de gick sjukt bra, tom sprang också och va där i ca 2,5 timme.

Jag och Nattis tog en låååång promenad i ösregnet, det var skönt att ha de gjort och samtidigt ha roligt sällskap.
På eftermiddagen kom Martina och tog en kaffe innan jag skulle bege mig till sats för ett riktigt tufft benpass.
På kvällen fick jag ett oväntat,roligt,långt samtal som slutade med nattligt äventyr :)

Idag tog jag och mamma en lång promenad :) Superfint väder att ta en promenad längst havet till hittarp och tillbaka. På kvällen körde jag mitt älskade danspass och hade på mig min nya t-shirt som ja fått av Martina :)

Denna dagen har jag spenderat med Martina, vi började med att äta den givna pizzan från Torino, sen blev vi ganska snabbt hungriga igen och bad Munke ta hem lite donken ;) Så förutom vår promenad på morgonen så har vi haft soffläge till max :)