God morgon! Inte sovit alls mycket inatt, kunde verkligen inte sova och ändå vaknade jag 7.30 och va hyfsat pigg så tänkte skit samma har sovit så mycket annars på resan :)
Nu har jag ätit frukost, som jag längtat! Finns inget bättre än frukost och nu när jag är på semester så unnar jag mig flingor :D de dåliga med flingor är att man kan äta hur mycket som helst och de finns inget riktigt stopp hos mig förutom att de ska räcka till Martina också. (Tur hon inte äter lika mycket som mig)

LA

Igår började vi dagen på donken och beställde så sjukt mycket, aldrig handlat för så mycket pengar på donken innan.
Blev en soft dag i stan och hälsade på Johanna, slutade med att vi köpte Thaimat som va såå gott!

Min födelsedag kunde inte börjat bättre, inte alls som jag föreställt mig men det var så mysigt. Senare gick vi och åt, det blev pizza! Yuum. Till efterrätt gick vi och åt glass, jag tog en strutglass med 3 kulor. Jag var så lycklig. Tänkte länka till ett inlägg om mig och glassen :)

På kvällen fick jag tårta och de blev tidig läggdags vid 20 då vi va helt slut från bröllopet

Bröllopet var så fantastisk, det var över 200 gäster. Allt var så fint och välplanerat. Maten var svingod, drinkarna gjorde sitt och äntligen fick jag dansa sån fin dans som man alltid ser på filmer, det va så mysigt.
Efterfesten va bara galen och tänkter inte gå in på detaljer.

Igår va de lite shopping i SF och sen va de rehersaldinner hemma hos brudgummens mamma.

Igår var det möhippa, började med lite Picnic och champagne i en park, därefter ombyte till hotellet för att äta på Cheesecake Factory. Blev sen hämtad av en partybuss, massa dans och sen fick vi besök av en strippa ;) kvällen avslutades på en riktigt Nice klubb.

Äntligen va vi framme! Ben och Danny kom och hämtade oss på flygplatsen. Sen ville dom att vi skulle hänga med ut, men vi hade rest mer än 1 dygn och skulle upp tidigt så vi passade. Dom kom hem och va kalas, tog tid innan vi fick tyst på dom. Danny passade också på att ta 100 selfies med min mobil..

Sitter i Bryssel nu, flyger är 1 timme och 40 min sen... Blir lite frukost och softa fram tills dess :)

Inte världens bästa start. Men nu är vi på väg :D

Äranden på väla, packat, ryggpass med Filip, middag hos Farmor, myskväll med familjen, packat de sista.

Haft mega mysigt med Elin ikväll

Tog en cykeltur med Martina för någon dag sen. älskar att cykla :)

Längtar tills jag slutar för då ska jag hem till Elin i viken. Vi ska bada jacuzzi och laga mat :D

Står utanför Filiph och väntar, för klockan är 6 och det är dags för vår pw.

Uppe med tuppen, 4.45 och har en "rolig" dag framför mig..

Bjöd Elin och Martina på mitt bröd och sen blev de nyttiga chokladbollar som jag också gjort. Sjukt gott!!
Förklarar för mina vänner att jag äter som ett svin därav elins snap..

Lååång dag på jobb, hade dock massa mysigt besök, både farmor, min kusins farmor, hela min familj, Calle och Elin kom :) men lite folk i slutet så fick stänga lite tidigare :)

Upp kl 6 för en pw med Filip, efter de blev de att baka klart mitt bröd, städa lite, käka frukost och sen träna med Peter, de blev rygg och sjukt jobbiga magövningar. Sen nu ska jag softa på jobb i 10 timmar :)

Chuck Bass :*

Drack enorma mängder så jag blev  faktiskt bakis. Min bästa vän ringde och väckte mig sen hämtade han mig och vi käkade Thai :)

Jobbade hela dagen, på kvällen va jag bartender på en möhippa, riktigt kul med god mat och dricka

Gick upp 7 imorse, gjorde lite pannkakor och mös framför star wars. Efter de blev det lite träning i havet, trampade vatten utan att använda armarna. Riktigt skönt var det men en hel del maneter.

Igårkväll drog jag och Elin till gröningen för ett kvällsdopp, efter de en sväng till donken och åt alldeles för mycket.

Hundvakt till Dj idag, så mysigt :D
Blev en pw med min kusin och en till lite senare men då hade jag med Martinas hund och ellen sin :)
Senare på kvällen blev de träning och så gjorde jag pannkakor :)

Igår blev de fest, med många av mina kollegor plus mina 2 vapendragare. Förfest hos klara sen Bikten och Cardan. Blev inte mycket alkohol och stannade inte till städning då jag började 6 imorse. Avslutade natten på bästa sätt och fick inte sova en blund.

Min fru tyckte ja bloggat lite dåligt..
Så här får ni ett inlägg och en bild på mig när jag sitter helt naken på toaletten och skiter.

Pappa kom äntligen hem från Gotland, så det blev käk hos farmor :) sen en promenad i hamnen.

Tränade på FNF idag med Linus, de va riktigt kul. Vi körde rygg och biceps. :)

Jobbade lördagnatt, slutade 3 och sen va de rätt ner i stan för att möta upp mina töser och dansa resten av natten :)

Upp tidigt för ett bröstpass på gymet. Tränade med Peter, sjukt längesen vi såg så de va kul och skönt han fick med mig dit så tidigt :)